GYIK
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Hogyan tudok saját tokot tervezni?
Kattints a Tokos Műhelyre, az ott található tervező segítségével elkészítheted álmaid tokját.
Milyen telefonokra készülnek tokok?
A kezdőlapon található „Válassz készüléket!” szűrőben, és a tokok terméklapján is megtalálható az elérhető telefon típusok listája. Ha nem találod a listában a tiédet, írj nekünk, és mi megpróbáljuk megoldani a problémát.
Működik a wireless töltés a tokokkal?
A full szilikon és az üveg tokok kompatibilisek a wireless töltőkkel és a mágneses telefontartókkal is.
Milyen technológiával készül a nyomtatás a tokokra?
A legjobb minőség elérésének érdekében a Tokos ún. hőszublimációs transzfernyomtatással készíti a tokokat. Erről bővebben itt olvashatsz.
Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?
- Előre utalással: Amennyiben ezt a fizetési módot választod a rendelés visszaigazoló email tartalmazni fogja az utaláshoz szükséges adatokat. Jóváírást követően azonnal elindítjuk Feléd a választott termékeket.
- Online bankkártyás fizetés: Bankkártyás vásárlás esetén a Simple Pay biztonságos fizetőoldalára irányítunk át a megrendelés után, ahol bankkártyával és hitelkártyával is tudsz fizetni.
- Utánvét: Lehetőséged van a termék megérkezésekor a futárnál rendezni a vásárolt termékek összegét készpénzben vagy kártyával.
Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, mi a teendő?
A megrendelés véglegesítésekor a rendszer automatikusan küldi el az Általad megadott email címre a visszaigazoló levelet. Ha nem találod, akkor lehet, hogy a spam mappában landolt, így először azt kell ellenőrizned. Ha ott sincs, akkor küldd el nekünk a rendeléskor megadott nevet és telefonszámot az info@atokos.hu címre, és megkeressük a hibát.
Hogyan tudom törölni a rendelésemet?
Ha a Tokos által tervezett terméket rendeltél, akkor írj levelet az info@atokos.hu címre, mely tartalmazza a megrendelés azonosítóját és egy pár szavas indoklást. Ha egyedi tervezésű tokot rendeltél, akkor a gyártás megkezdéséig van lehetőséget a lemondásra, utána már nem tudjuk a lemondást elfogadni. (Az egyedi tokok legyártása a megrendelést követő 1-12 órában megtörténik.)
Tudok változtatni a rendelésemen?
Írj e-mailt az info@atokos.hu címre, mely tartalmazza a rendelés azonosítóját, és röviden azt, hogy min szeretnél változtatni.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási információkat itt találod meg.
Hány nap alatt érkezik meg a megrendelésem?
Készleten lévő termékeknél a szállítási idő 1-3 munkanap. Ha rendelésed 12 óra előtt adtad le, és házhozszállítást kértél, akkor az már másnap Nálad lehet.
A beszerzés alatt álló, és a Toktündértől rendelt tokok szállítási ideje a tok elkészítési idejének függvénye, erről a Toktündér fog egyeztetni Veled.
Miért nem érkezett meg a csomagom?
Ha a jelzett időpontra nem érkezett meg a tokod, küldd el a rendelés azonosítóját az info@atokos.hu címre, és megkeressük a csomagod.
Mit tegyek ha hiányos csomagot/hibás terméket kaptam?
Írj emailt a problémáról az info@atokos.hu címre, de előtte olvasd el a garanciára vonatkozó tájékoztatást, melyet itt találsz.
Nem érkezett számla a csomaggal, mit tegyek?
A számlát a megrendelés kifizetése után elektronikusa küldjük ki az általad megadott email címre. Ha ezt nem kaptad meg, kérlek írd meg a rendelésed azonosítójával együtt, és orvosoljuk a problémát.
Ha itt nem találtál választ a kérdésedre, írd meg az info@atokos.hu címre!